Postup je jednoduchý:
1 - V detaile produktu si vyberiete z možnosti, ako veľkosť, poč.kusov, prípadne farba a kliknite na tlačidlo "Kúpiť"
2 - Produkt sa presunie do košíka kde si skontrolujete tovar.
- Po výbere spôsobu dodania a spôsobu platby, kliknete na tlačidlo "OBJEDNAŤ".
- Kliknutím na tlačidlo "Pokračovať v nákupe" pokračujete v nakupovaní (krok č.1).
3 - V tomto kroku máte stále možnosť kontroly tovaru.
- Po vyplnení všetkých potrebných údajov, v prípade potreby aj poznámky, kliknite na tlačidlo "Pokračovat".
- Kliknútím na tlačidlo "Späť na košík" sa vrátite späť do košíka (krok č.2).
4 - V nasledujúcom kroku sa objaví rekapitulácia objednávky.
- Prečítajte si všetky dokumenty a po ich prečítaní vyjadrite zaškurtnutím políčok svoj súhlas/nesúhlas.
- Kliknutím na tlačidlo "odoslať objednávku" dokončíte svoju objednávku.
- Kliknútím na tlačidlo "Späť na košík" sa vrátite späť do košíka (krok č.2).
5 - Vaša objednávka bola uspešne dokončená. Zaevidovanie objednávky bude potvrdené mailom.
ĎAKUJEME
Ako vymeniť/vrátiť tovar
Tovar nesmie byť poškodený alebo použitý, iba vyskúšaný (akoby ste si ho vyskúšali na predajni) a musí obsahovať všetky náležitosti, kt. boli s tovarom zaslané (napr.: originál balenie, nepoškodená originál krabica, príbalové letáky).
1 - Tovar zabaľte aj s originál faktúrou, na ktorú napíšete, či si tovar prajete vymeniť alebo vrátiť.
2 - Výmena - na faktúru ďalej napíšete tovar kt. vraciate a tovar o ktorý máte záujem.
- Vrátenie - na faktúru napíšete tovar, kt. vraciate a číslo účtu, kam vám zašleme hotovosť za vrátený tovar.
3 - Zabalený balík odošlite na našu adresu:
STORECO s.r.o.
Trhovište 70
07204 Trhovište
4 - V deň prijatia balíka na našej prevádzke vás budeme kontaktovať za účelom ďalšieho postupu.
Balík neposielajte na poštu, musí byť doručený na našu prevádzku. V prípade vrátenia tovaru, balík nezasielajte s dobierkou. Nebude prebratý, nakoľko potrebujeme tovar skontrolovať, vystaviť dobropis k faktúre a následne vám zašleme hotovosť za vrátený tovar na váš účet uvedený na faktúre, kt. bola pribalená zo zaslaným tovarom.
Ako reklamovať tovar
Tovar musí byť očistený.
1 - Očistený tovar zabaľte s popisom vady.
2 - Balík zašlite na našu prevádzku:
STORECO s.r.o.
Trhovište 70
07204 Trhovište
Balík nezasielajte na poštu, musí byť doručený na našu prevádzku.
3 - V deň prijatia balíka na našej prevádzke vás budeme o danej skutočnosti informovať mailom. Od tohto dňa plynie zákonná doba na vybavenie reklamácie.
4 - V deň vybavenia reklamácie vás budeme kontaktovať za účelom dohody ďalšieho postupu.