KONTAKTY

STORECO s.r.o.
Trhovište 456
072 04 Trhovište
tel: +421 948 788 563
info(a)4work.sk
prac.doba: PO-PI: 8:00 - 16:00

NAJPREDÁVANEJŠÍ

 

 

 

  

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ako nakupovať
Ako nakupovať

Postup je jednoduchý:

1 - V detaile produktu si vyberiete z možnosti, ako veľkosť, poč.kusov, prípadne farba a kliknite na tlačidlo "Kúpiť"

2 - Produkt sa presunie do košíka kde si skontrolujete tovar. 

   - Po výbere spôsobu dodania a spôsobu platby, kliknete na tlačidlo "OBJEDNAŤ".

   - Kliknutím na tlačidlo "Pokračovať v nákupe" pokračujete v nakupovaní (krok č.1).

3 - V tomto kroku máte stále možnosť kontroly tovaru.

   - Po vyplnení všetkých potrebných údajov, v prípade potreby aj poznámky, kliknite na tlačidlo "Pokračovat"

   - Kliknútím na tlačidlo "Späť na košík" sa vrátite späť do košíka (krok č.2).  

4 - V nasledujúcom kroku sa objaví rekapitulácia objednávky.

   - Prečítajte si všetky dokumenty a po ich prečítaní vyjadrite zaškurtnutím políčok svoj súhlas/nesúhlas.

   - Kliknutím na tlačidlo "odoslať objednávku" dokončíte svoju objednávku.

   - Kliknútím na tlačidlo "Späť na košík" sa vrátite späť do košíka (krok č.2).

5 - Vaša objednávka bola uspešne dokončená. Zaevidovanie objednávky bude potvrdené mailom.

     ĎAKUJEME

 

 

Ako vymeniť/vrátiť tovar

Tovar nesmie byť poškodený alebo použitý, iba vyskúšaný (akoby ste si ho vyskúšali na predajni) a musí obsahovať všetky náležitosti, kt. boli s tovarom zaslané (napr.: originál balenie, nepoškodená originál krabica, príbalové letáky).

1 - Tovar zabaľte aj s originál faktúrou, na ktorú napíšete, či si tovar prajete vymeniť alebo vrátiť.

2 - Výmena - na faktúru ďalej napíšete tovar kt. vraciate a tovar o ktorý máte záujem.

  - Vrátenie - na faktúru napíšete tovar, kt. vraciate a číslo účtu, kam vám zašleme hotovosť za vrátený tovar.

3 - Zabalený balík odošlite na našu adresu:

STORECO s.r.o.

Trhovište 456

07204 Trhovište

4 - V deň prijatia balíka na našej prevádzke vás budeme kontaktovať za účelom ďalšieho postupu.

Balík neposielajte na poštu, musí byť doručený na našu prevádzku. V prípade vrátenia tovaru, balík nezasielajte s dobierkou. Nebude prebratý, nakoľko potrebujeme tovar skontrolovať, vystaviť dobropis k faktúre a následne vám zašleme hotovosť za vrátený tovar na váš účet uvedený na faktúre, kt. bola pribalená zo zaslaným tovarom.

 

 

Ako reklamovať tovar

Tovar musí byť očistený.

1 - Očistený tovar zabaľte s popisom vady.

2 - Balík zašlite na našu prevádzku:

STORECO s.r.o.

Trhovište 456

07204 Trhovište

Balík nezasielajte na poštu, musí byť doručený na našu prevádzku.

3 - V deň prijatia balíka na našej prevádzke vás budeme o danej skutočnosti informovať mailom. Od tohto dňa plynie zákonná doba na vybavenie reklamácie.

4 - V deň vybavenia reklamácie vás budeme kontaktovať za účelom dohody ďalšieho postupu.